در حال بارگذاری فایل ...
اپ Arman gostar royanدسترسی آسان‌تر

 

 معرفی خدمات

 

نصب و راه اندازی (مونتاژ ) تاور کرین

منظور از نصب و یا همان مونتاژ تاور کرین فیکس کردن و یا جایگذاری پایه تثبیت و پس از آن نصب قطعه اصلی و دیگر قطعات عمودی و در مرحله بعد جایگذاری گردان و کله قندی بر روی قطعات عمودی و همین طور سر هم بندی کانتر فلش و فلش به ترتیب و نصب آنها در آسمان بر روی گردان و کله قندی و در آخر نصب وزنه های بتنی تعادل بر روی کانتر فلش ، همینطور راه اندازی تاور کرین شامل بکسل کشی های شاریوت و قلاب جهت حرکت های عمودی و طولی بار میباشد و قبل از آن سر هم بندی و اتصال کابلهای قدرت و  فرمان در جای خود که این شرکت میتواند در این امر توسط افراد زبده در خدمت شما باشد.

دمونتاژ تاور کرین

دمونتاژ تاور کرین در واقع عملی است عکس مونتاژ که عبارت است از جداسازی تمامی قطعات تاور کرین و آماده کردن جهت بار بروی تریلی که این جداسازی ابتدا از باز کردن بکسل های شاریوت و قلاب و جمع کردن بکسل ها بر روی وینچ های مربوطه و پس از آن جرثقیل موبدل و یا هر جرثقیل دیگری ابتدا وزنه های تعادل کانتر فلش را بر میدارد و بعد فلش به زمین انتقال داده میشود و خورد شده تا بر روی تریلی جای گیرد همینطور پس از آن باز کردن کانتر فلش ، کله قندی و گردان و قطعه های عمودی و در آخر بار کردن تمامی قطعات تاور کرین بر روی تریلی و انتقال آن ، البته دمونتاژ تاور کرین راههای دیگری هم دارد که زمان بر و پر هزینه میباشد.

نصب و راه اندازی آسانسور های کارگاهی : نصب و راه اندازی آسانسور کارگاهی در واقع از نصب شاستی آسانسور بر روی سطحی صاف و پس از آن جایگذاری و قرار دادن کابین آسانسور بر روی قطعات زیرین و از این به بعد کار را خود آسانسور میتواند انجام دهد و تمامی قطعات ارتفاعی را تک تک روی امتداد مسیر عمودی خود قرار دهد.

قرارداد سرویس و نگهداری ماهیانه 

نوعی قرار داد پیمانکاری است که پیمانکار در این قرارداد متعهد میشود که از زمان مشخص شده مثلا به مدت چند ماه و یا یک سال با شرایطی که در قرارداد می آید و کار فرما و پیمانکار آن را قبول دارند امضاء میکنند تا پیمانکار دستگاه مربوطه را در طول زمان تعهد شده از نظر مکانیکی و الکترونیکی و ... سرویس و خدمات داده و نگهداری نماید ، با این امر کارفرما میتواند با حداقل تلفات در زمان تاور کرین و یا آسانسور کارگاهی خود را تعمیر و یا حتی با سرویس های به موقع از تعمیر آن جلوگیری کند.

سرویس قطعات مکانیکی و الکترونیکی

از جمله کارهایی که در Over haul کردن دستگاهها در داخل کارگاه انجام میشود باز کردن قطعات فرسوده و سرویس آنها و یا در صورت لزوم تعویض اینگونه قطعات است که این مجموعه این امر را به بهترین نحو و با ظرافت بالا انجام میدهد.

تراشکاری و آهنگری

در برخی موارد همانند حوادث و یا حتی ضربه ای آرام از جسمی سنگین به قطعات تاور کرین باعث دفرمه شدن و یا از بین رفتن آنها میشود و یا یک مشکل مکانیکی کوچک میتواند به خیلی از قطعات دیگر همانند گیربکس ... آسیب بزند که در تمامی این موارد این مجموعه میتواند با تجربه ای که بر دوش دارد همراه شما باشد.

مشاوره رایگان 

مسئولین این شرکت آماده ی مشاوره رایگان در زمینه های مختلف کاری مربوط به تاور کرین و آسانسور کارگاهی از جمله تهیه و تدارک دستگاهها و قطعات و قیمت آنها و همچنین در ساخت قطعات و اجاره دستگاهها میباشند.  

و ...

.

شماره تماس پشتیبانی
Arman gostar royan
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به Arman gostar royan می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین